Serwis

Serwis

Kompleksowa obsługa w firmie GTEC Polska to przede wszystkim bardzo dobry serwis.

Zapewnia go nasz doświadczony personel, który kilkakrotnie w ciągu roku uczestniczy w szkoleniach bezpośrednio we Włoskiej fabryce.

Składowymi wykonywanych przez usług są:

  • instalacje UPS,
  • gwarancyjne przeglądy UPS-ów,
  • pogwarancyjne przeglądy UPS-ów,
  • przeglądy sprzętu elektrycznego,
  • testy pomiarowe i wymiana baterii,
  • kompleksowe przeglądy i pomiary instalacji elektrycznych.

W związku z szybkim rozwojem firmy, bardzo krótkimi reakcjami serwisowymi i zasilaniem newralgicznych punktów, jakimi są serwerownie, zabezpieczamy w magazynie  zarówno części eksploatacyjne, jak i UPS-y zastępcze gotowe do instalacji. Wszystko po to, by Klient nie spotkał się z brakiem dostaw zasilania.

Standardowe modele gwarancyjne Producenta to okres 12 miesięcy dla UPS-ów 3-fazowych i okres 24 miesięcy dla UPS-ów 1-fazowych. Dajemy możliwość przedłużenia gwarancji dla naszych Klientów.

Umożliwiamy Klientowi podpisanie umowy szybkiego czasu reakcji, dzięki której świadczymy serwis:

  • NDB – Next Business Day. W przypadku awarii technik serwisu przybędzie z pomocą w następnym dniu roboczym.
  • 24/7/365 – wsparcie non-stop. Dojazd, diagnostyka i naprawa tego samego dnia. Serwisanci wyjeżdżają natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia i  wstępnej, zdalnej diagnozie.

    – pierwsza z opcji obejmuje reakcję w ciągu 4 (słownie: czterech) godzin

    – druga z opcji obejmuje reakcję w ciągu 8 (słownie: ośmiu) godzin

    – trzecia z opcji obejmuje reakcję w ciągu 12 (słownie:  dwunastu) godzin

  • HOTLINE – telefonicznej linii alarmowej. Dzwoniąc pod którą natychmiast otrzymamy informację co robić w przypadku błędów i ostrzeżeń.